MARKETING na društvenim mrežama

 

Prepustite nam upravljenje Vašim poslovnim profilima kako biste postigli bolje rezultate u prodaji vaših proizvoda.

što uključuje?

Pročitajte koje usluge uključuje marketing na društvenim mrežama

C

VOĐENJE PROFILA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Vođenje društvenih mreža uključuje: kreiranje strategije nastupa na društvenim mrežama, istraživanje ciljnog tržišta, kreiranje vizuala, kreiranje i objavljivanje sadržaja i kreiranje izvještaja.

C

OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Kreiranje strategije plaćenih kampanja, kreiranje oglasa, kreiranje vizuala za oglase,  targetiranje ciljne publike, praćenje uspješnosti kampanja,  upravljanje budžetom i kreiranje izvještaja.

C

KOMUNIKACIJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Odgovaranje na upite kupaca i potencijalnih kupaca o Vašim  proizvodima,  praćenje komentara,  svakodnevna interakcija s  pratiteljima, krizno komuniciranje.

zašto web shopovima treba marketing na društvenim mrežama?

Digitalni marketing na društvenim mrežama je sastavni dio svakog suvremenog poslovanja pa tako i web shopa.

Marketing na društvenim mrežama najučinkovitiji je oblik digitalnog marketinga za web shop.

Zašto?

Društvene mreže su vrlo važne jer se na njima odvija impulzivna kupnja. Sadržaj koji se komunicira treba na opušten i zabavan način zainteresirati kupca za proizvod.

ZAŠTO JE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NAJUČINKOVITIJI MARKETING ZA WEB SHOPOVE?

OSLUŠKUJE POTREBE KUPACA

Marketing na društvenim mrežama je idealna za komunikaciju s potencijalnim i stvarnim kupcima jer osluškujete potrebe i želje kupaca na koje možete vrlo brzo reagirati (svakodnevno).

STVARA DUGOROČAN ODNOS S KUPCIMA

Komunikacijom na društvenim mrežama svakodnevno pričate priču o vlastitom poslovanju te na taj način stvarate prisniji i dugoročniji odnos s kupcima.

DOVODI KUPCE NA WEB SHOP

Pojedinim web shopovima kupci koji dolaze s društvenih mreža čine 70% ukupnih kupaca.  Društvene mreže su  mjesto gdje se kupcima pobuđuje želja i stvara potreba za vašim proizvodom ili uslugom.

OMOGUĆAVA OTVARANJE FACEBOOK TRGOVINE

Facebook i Instagram trgovina služe kao svojevrsni izlog za vaše proizvode gdje kupci mogu detaljno pogledati proizvod s njegovim opisom i karakteristikama.

OMOGUĆAVA CILJANO OGLAŠAVANJE

Svaki proizvod ima svog kupca. Oglase treba prikazivati samo kupcima koje će isti zanimati, a uz Facebookovo precizno targetiranje ciljane publike svaki će proizvod pronaći svog kupca.

OMOGUĆAVA PRAĆENJA ISPLATIVOSTI OGLAŠAVANJA

Facebookovo praćenje rezultata oglašavanja omogućava da se prati učinkovitost svakog oglasa i njegovog doprinosa prodaji proizvoda kojeg oglašava.

PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU

JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU

Pitajte nas sve što vas zanima.


  • Molimo označite knjiga
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.