IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA

 

Vizualni identitet čine boje, fontovi, stil vizuala, fotografija, videa i mnogi drugi grafički elementi. Važno je da budite vizualno prepoznatljivi i dosljedni.

što uključuje?

Pročitajte što sve uključuje izrada vizualnog identiteta.

C

IZRADA LOGOTIPA

Logotip je kombinacija slova i grafičkih znakova kojima je ispisano ime tvrtke ili proizvoda. Logotip kao prepoznatljivi element vizualne prezentacije treba odražavati vrijednosti kojeg vaše poslovanje zagovara.

 

C

IZRADA DIZAJNA ZA ETIKETE

Etikete je ruho vašeg proizvoda i zajedno s proizvodom čini cjelinu. Etiketa treba biti usklađena s vašim vizualnim identitetom po kojem ste prepoznatljivi.

C

IZRADA SVIH VIZUALA

Vizuali na društvenim mrežama, web stranici ili web shopu trebaju biti usklađeni s vizualnim identitetom. Vizualni identitet svoj puni sjaj dobiva razradom u digitalnim vizualima.

U KOJEM SMJERU TREBA RAZMIŠLJATI KAD SE PROMIŠLJA O ODABIRU DIZAJNA ZA WEB SHOP?

Dizajn vizualnog identiteta treba biti jednostavan i unikatan, treba odražavati vrijednosti kojeg brand zastupa.  Također je važno da bude u skladu s glasom branda.

Treba obratiti pozornost na dizajn etikete jer etiketa može i najjednostavniju ambalažu učiniti genijalnom.

Treba imati na umu da su najupečatljiviji dizajni zapravo vrlo jednostavni i decentni. 

Vizualni identitet treba biti dosljedan na web stranici, društvenim mrežama i na dizajnu etiketa proizvoda.

PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU

JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU

Pitajte nas sve što vas zanima.


  • Molimo označite drvo
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.