STVARANJE MARKETINŠKOG SADRŽAJA

 

Kreiranje marketinškog sadržaja sastoji se od pisanja zanimljivih tekstova koji zanimaju vaše kupce ali koji mogu privući i potencijalne kupce. Sadržaj podrazumijeva i stvaranje vizuala i video sadržaja koji je povezan s vašim proizvodom ili uslugom.

što uključuje?

Pročitajte koje usluge uključuje izrada marketinškog sadržaja.

C

PISANJE TEKSTOVA

Društvene mreže traže sadržaj koji će korisnicima upotpuniti vrijeme dokolice i razbibrige. Sadržani koji se objavljuju na društvenim mrežama trebaju biti zabavni i zanimljivi.

C

PISANJE BLOGOVA

Blogovi su sadržaj koji drži web stranicu dinamičnom.  Ako je web stranica redovito osvježena novim sadržajem,  povećavava svoju poziciju u tražilicama i daje kupcima razlog za ponovnu posjetu.

C

KREIRANJE VIZUALA

Vizuali su vrlo važan dio promocije na društvenim mrežama. Oni trebaju biti unikatni, povezani sa vizualnim identitetom vašeg branda te sezonski i prigodno aktualni.

ZAŠTO WEB SHOPOVIMA TREBA CONTENT MARKETING?

Marketinški sadržaji nisu samo ono što informira kupca, već oni služe i tome da zabave kupca te da proizvodu dodaju dodanu vrijednost.  Marketinški sadržaji će stvoriti priču oko proizvoda.

Sadržaj ne smije biti isključivo prodajnog karaktera već treba educirati, informirati i zabaviti postojeće i potencijalne kupce.

Marketinški sadržaj ne smije biti isključivo prodajnog karaktera, on mora imati dodanu vrijednost za postojeće i potencijalne kupce.

PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU

JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU

Pitajte nas sve što vas zanima.


  • Molimo označite avion
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.