IZRADA VIZUALNOG IDENTITETA
Vizualni identitet čine boje, fontovi, stil vizuala, fotografija, videa i mnogi drugi grafički elementi. Važno je da budite vizualno prepoznatljivi i dosljedni.
što uključuje?
Pročitajte što sve uključuje izrada vizualnog identiteta.
IZRADA LOGOTIPA
Logotip je kombinacija slova i grafičkih znakova kojima je ispisano ime tvrtke ili proizvoda. Logotip kao prepoznatljivi element vizualne prezentacije treba odražavati vrijednosti kojeg vaše poslovanje zagovara.
IZRADA DIZAJNA ZA ETIKETE
Etikete je ruho vašeg proizvoda i zajedno s proizvodom čini cjelinu. Etiketa treba biti usklađena s vašim vizualnim identitetom po kojem ste prepoznatljivi.
IZRADA SVIH VIZUALA
Vizuali na društvenim mrežama, web stranici ili web shopu trebaju biti usklađeni s vizualnim identitetom. Vizualni identitet svoj puni sjaj dobiva razradom u digitalnim vizualima.
U KOJEM SMJERU TREBA RAZMIŠLJATI KAD SE PROMIŠLJA O ODABIRU DIZAJNA ZA WEB SHOP?
∼
Dizajn vizualnog identiteta treba biti jednostavan i unikatan, treba odražavati vrijednosti kojeg brand zastupa. Također je važno da bude u skladu s glasom branda.
∼
Treba obratiti pozornost na dizajn etikete jer etiketa može i najjednostavniju ambalažu učiniti genijalnom.
∼
Treba imati na umu da su najupečatljiviji dizajni zapravo vrlo jednostavni i decentni.
Vizualni identitet treba biti dosljedan na web stranici, društvenim mrežama i na dizajnu etiketa proizvoda.
PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU
JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU
Pitajte nas sve što vas zanima.