STVARANJE MARKETINŠKOG SADRŽAJA
Kreiranje marketinškog sadržaja sastoji se od pisanja zanimljivih tekstova koji zanimaju vaše kupce ali koji mogu privući i potencijalne kupce. Sadržaj podrazumijeva i stvaranje vizuala i video sadržaja koji je povezan s vašim proizvodom ili uslugom.
što uključuje?
Pročitajte koje usluge uključuje izrada marketinškog sadržaja.
PISANJE TEKSTOVA
Društvene mreže traže sadržaj koji će korisnicima upotpuniti vrijeme dokolice i razbibrige. Sadržani koji se objavljuju na društvenim mrežama trebaju biti zabavni i zanimljivi.
PISANJE BLOGOVA
Blogovi su sadržaj koji drži web stranicu dinamičnom. Ako je web stranica redovito osvježena novim sadržajem, povećavava svoju poziciju u tražilicama i daje kupcima razlog za ponovnu posjetu.
KREIRANJE VIZUALA
Vizuali su vrlo važan dio promocije na društvenim mrežama. Oni trebaju biti unikatni, povezani sa vizualnim identitetom vašeg branda te sezonski i prigodno aktualni.
ZAŠTO WEB SHOPOVIMA TREBA CONTENT MARKETING?
∼
Marketinški sadržaji nisu samo ono što informira kupca, već oni služe i tome da zabave kupca te da proizvodu dodaju dodanu vrijednost. Marketinški sadržaji će stvoriti priču oko proizvoda.
∼
Sadržaj ne smije biti isključivo prodajnog karaktera već treba educirati, informirati i zabaviti postojeće i potencijalne kupce.
Marketinški sadržaj ne smije biti isključivo prodajnog karaktera, on mora imati dodanu vrijednost za postojeće i potencijalne kupce.
PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU
JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU
Pitajte nas sve što vas zanima.