MARKETING na društvenim mrežama
Prepustite nam upravljenje Vašim poslovnim profilima kako biste postigli bolje rezultate u prodaji vaših proizvoda.
što uključuje?
Pročitajte koje usluge uključuje marketing na društvenim mrežama
VOĐENJE PROFILA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Vođenje društvenih mreža uključuje: kreiranje strategije nastupa na društvenim mrežama, istraživanje ciljnog tržišta, kreiranje vizuala, kreiranje i objavljivanje sadržaja i kreiranje izvještaja.
OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Kreiranje strategije plaćenih kampanja, kreiranje oglasa, kreiranje vizuala za oglase, targetiranje ciljne publike, praćenje uspješnosti kampanja, upravljanje budžetom i kreiranje izvještaja.
KOMUNIKACIJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Odgovaranje na upite kupaca i potencijalnih kupaca o Vašim proizvodima, praćenje komentara, svakodnevna interakcija s pratiteljima, krizno komuniciranje.
zašto web shopovima treba marketing na društvenim mrežama?
∼
Digitalni marketing na društvenim mrežama je sastavni dio svakog suvremenog poslovanja pa tako i web shopa.
Marketing na društvenim mrežama najučinkovitiji je oblik digitalnog marketinga za web shop.
∼
Zašto?
Društvene mreže su vrlo važne jer se na njima odvija impulzivna kupnja. Sadržaj koji se komunicira treba na opušten i zabavan način zainteresirati kupca za proizvod.
ZAŠTO JE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NAJUČINKOVITIJI MARKETING ZA WEB SHOPOVE?
OSLUŠKUJE POTREBE KUPACA
Marketing na društvenim mrežama je idealna za komunikaciju s potencijalnim i stvarnim kupcima jer osluškujete potrebe i želje kupaca na koje možete vrlo brzo reagirati (svakodnevno).
STVARA DUGOROČAN ODNOS S KUPCIMA
Komunikacijom na društvenim mrežama svakodnevno pričate priču o vlastitom poslovanju te na taj način stvarate prisniji i dugoročniji odnos s kupcima.
DOVODI KUPCE NA WEB SHOP
Pojedinim web shopovima kupci koji dolaze s društvenih mreža čine 70% ukupnih kupaca. Društvene mreže su mjesto gdje se kupcima pobuđuje želja i stvara potreba za vašim proizvodom ili uslugom.
OMOGUĆAVA OTVARANJE FACEBOOK TRGOVINE
Facebook i Instagram trgovina služe kao svojevrsni izlog za vaše proizvode gdje kupci mogu detaljno pogledati proizvod s njegovim opisom i karakteristikama.
OMOGUĆAVA CILJANO OGLAŠAVANJE
Svaki proizvod ima svog kupca. Oglase treba prikazivati samo kupcima koje će isti zanimati, a uz Facebookovo precizno targetiranje ciljane publike svaki će proizvod pronaći svog kupca.
OMOGUĆAVA PRAĆENJA ISPLATIVOSTI OGLAŠAVANJA
Facebookovo praćenje rezultata oglašavanja omogućava da se prati učinkovitost svakog oglasa i njegovog doprinosa prodaji proizvoda kojeg oglašava.
PODIGNITE MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA VIŠU RAZINU
JAVITE SE I ZATRAŽITE NEOBAVEZNU PONUDU
Pitajte nas sve što vas zanima.